مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری: حفظ مومنتوم پیروزی بسیار مهم است

آلگری: حفظ مومنتوم پیروزی بسیار مهم است

مکس آلگری پس از این برد 2-0 بیانکونری مقابل بیانکوچلستی، شاگردانش را به حفظ مومنتوم پیروزی و اشتیاق برای بازی های آینده توصیه کرد.

آلگری در پایان بازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

" بازی دشواری بود، به خاطر اینکه لاتزیو مهاجمان بااستعدادی و توانایی در اختیار داشت. ما در حال حاضر در فرم خوبی قرار داریم و باید با عزم و تلاش فراوان به مسیر خود ادامه دهیم."

" در نیمه ی اول لاتزیو به ما فشار زیادی تحمیل کرد و بازیکنانم مرتکیب چند اشتباه شدند. همچنین، برخی از بازیکنان به خاطر تقویم فشرده بازی های خسته بودند و باید تا تعطیلات کریسمس بازی های زیادی انجام دهیم."

" امروز کوادو آسامواه برای نخستین بار در این فصل از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و من از عملکرد او بسیار خوشحال هستم. او تکنیک فوق العاده و توانایی پاس دهی عالی دارد. پس از مصدومیت های زیادی که برای او پیش آمده بود او شایسته ی بازی کردن در دیدار امشب بود. او در لیگ قهرمانان در لیست حضور ندارد و و من می توانم به او 10 روز استراحت دهم تا در مقابل فیورنتینا آماده باشد "

" ماریو ماندژوکیچ و پائولو دیبالا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند، اما در کنار آن ها خوان کوادرادو و آلوارو موراتا نیز به محض ورود به زمین تأثیر زیادی بر روی بازی یووه گذاشتند. ما این فصل به همه ی بازیکنان نیاز داریم و گرفتن تصمیمات مشخص برای من دردناک است. اما من تنها به 11 نفر از ابتدا اجازه ی ورود به زمین را می دهم و یکی از آن ها دروازه بان است."

" زمان هایی نیز خواهند رسید که آلوارو موراتا و سیمونه زازا از ابتدا بازی خواهند کرد و پائولو دیبالا و ماندژوکیچ بر روی نیمکت حضور داشته باشند."

" دیبالا گل فوق العاده ای به ثمر رساند و در نقشی که در حال حاضر بر عهده دارد در حال پیشرفت است. او کیفیت بالای خود را به خوبی اثبات کرده است. ماندژوکیچ بازی تخریبی خیلی خوبی ارائه کرد و در هر دو گل یووه نقش موثری داشت. ما در دوره ی مثبتی قرار داریم، اما باید با حفظ مومنتوم و اشتیاق به مسیر خود ادامه دهیم."

برد مقابل لاتزیو پنجمین برد متوالی بیانکونری بود و حالا امتیازات با تیم رم برابر شده است، اما جالوروسی فردا شب در مقابل گراناتا به میدان خواهد رفت.

" ما باید تا پایان دسامبر این روند را حفظ کنیم و بر روی بازی های خود متمرکز باشیم. من اهمیتی نمی دهم چه تیمی در جدول بالای ما قرار دارد، حقیقت به ما می گوید اگر ما امتیازات مشخصی از بازی ها را به دست نیاوریم عرصه رقابت را به حریفان دیگر واگذار خواهیم کرد."

" باید با همین اشتیاقی که در بازی های اخیر نشان داده ایم به مسیر خود ادامه دهیم، حرف بوفون در این باره کاملاً درست است که پیشنهاد می کند که باید تلاش کنیم و علی رغم نحوه ی بازی تیم، تمام امتیازات ممکن را از بازی ها جمع آوری کنیم تا دوباره به صدر جدول بازگردیم."

از آلگری در مورد شایعات اخیر در مورد سرمربیگری فصل آینده منچستریونایتد پرسیده شد:

" من تا سال 2017 با یوونتوس قرارداد دارم و در اینجا خوشحال هستم."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: